Description
■ Bezkonkurencyjna ochrona przed szlamem – żaden inny olej silnikowy nie zapewni czystości silnika w stopniu tak zbliżonym do fabrycznej
■ Niska lepkość i niski współczynnik tarcia zapewniają oszczędności paliwa sięgające nawet 1,4%
■ Doskonała ochrona przed zużyciem i korozją
■ Do silników benzynowych, wysokoprężnych i z instalacją LPG; może być także stosowany w silnikach napędzanych biodieselem oraz mieszankami benzyny i etanolu
Technologia Aktywnego Oczyszczania Shell:
Pomaga chronić silniki wysokoobciążone przed osadami obniżającymi moc i wydajność.
Doskonała ochrona przed zużyciem i korozją:
Przedłuża czas eksploatacji silnika poprzez ochronę powierzchni przed zużyciem i neutralizowanie korozyjnych kwasów powstałych w czasie spalania.
Niska lepkość i niski współczynnik tarcia:
Oszczędność paliwa sięgająca nawet 1,4%.
Bezkonkurencyjna ochrona przed szlamem:
Żaden inny olej silnikowy nie zapewni czystości silnika w stopniu tak zbliżonym do fabrycznej.
Aktywne oczyszczanie:
Pomaga usunąć szlam pozostawiony przez oleje niższej jakości.
Wysoka odporność na pogarszanie się jakości oleju:
Pomaga chronić silnik pomiędzy wymianami oleju.
Niski stopień odparowania:
Niskie zużycie oleju i zmniejsza konieczność dolewek między wymianami.
Wyjątkowa wydajność w niskich temperaturach:
Szybszy przepływ oleju dla szybszego rozgrzania silnika.
Zatwierdzony przez producentów samochodów:
Zatwierdzony do użytku przez wielu producentów pojazdów z silnikami wysokoobciążonymi.
Możliwość stosowania z różnymi paliwami:
Może być stosowany w silnikach benzynowych, wysokoprężnych i z instalacją LPG, odpowiedni również dla silników na biodiesel i mieszanki benzyny z etanolem.
Spełnione wymagania i posiadane aprobaty:
- ACEA C3
- API SN
- BMW LL-04
- MB 229.51
- MB 229.31
- GM dexos2
- Chrysler MS-1106
Lepkość kinematyczna mm2/s (cSt) w temp. 100°C :11,4
Lepkość kinematyczna mm2/s (cSt) w temp. 40°C:64,7
Temperatura płynięcia °C maksimum :-42
Temperatura zapłonu COC °C minimum:–
Reviews
There are no reviews yet.