Description
Zastosowanie
- Zalecany jest do stosowania w silnikach benzynowych i wysokoprężnych najnowszej konstrukcji: wielozaworowych, wolnossących i turbodoładowanych, z wałkami rozrządu w głowicy, z katalizatorem spalin lub bez, zasilanych benzyną bezołowiową.
- Może być on stosowany w jeździe miejskiej i po autostradzie z dużą prędkością, w samochodach osobowych i dostawczych użytkowanych w najtrudniejszych warunkach eksploatacyjnych.
- Również szczególnie zalecany do silników zasilanych gazem propan-butan.
Zapewnia
- Doskonałą płynność w niskich temperaturach, co w połączeniu z odpowiednio dobranymi dodatkami przeciwzużyciowymi zapewnia łatwy, oszczędzający akumulator rozruch silnika, natychmiastowe smarowanie i ochronę przed zużyciem współpracujących jego części, szybkie osiągnięcie optymalnej temperatury pracy.
- Wycisza pracę rozrządu w silnikach z hydraulicznym sterowaniem zaworów.
- Bardzo wysoki wskaźnik lepkości zapewniający odpowiednie smarowanie w wysokich temperaturach związanych z pracą silnika przy wysokich obrotach i pod dużym obciążeniem (np. jazda sportowa).
- Wyjątkową stabilność cieplną i odporność na utlenianie, co w połączeniu z doskonałymi właściwościami myjąco-dyspergującymi ogranicza powstawanie laków, nagarów, osadów i szlamów.
- Bardzo niską temperaturę krzepnięcia oleju pozwalającą na użytkowanie go w najtrudniejszych warunkach.
- Bardzo wysoką odporność na ścinanie polimerów zastosowanych w składzie oleju, co zapewnia wyjątkową stabilność wskaźnika lepkości.
- Szczególnie niską lotność, co zmniejsza zużycie oleju w silniku.
- Całkowitą neutralność w stosunku do powszechnie stosowanych uszczelek.
- Doskonałe własności antykorozyjne i antypienne.
Jakość
Znacznie przekracza wymagania następujących norm międzynarodowych:
- ACEA: A3 / B4
- API: SL / CF
- MERCEDES: 229.1
- RN0700 – RN0710
- VOLKSWAGEN – WV 501.01 – 505.00
Reviews
There are no reviews yet.