Opis
Bez względu ile i w jakich warunkach pracują twoje samochody, czy maszyny upał, mróz, pył, błoto, czy nierówny teren potrzebujesz oleju, który zabezpieczy ich silniki w każdych warunkach.
Olej Shell Rimula zapewnia intensywną ochronę w krytycznych obszarach:
ochrona przed kwasami – sprawdzone dodatki uszlachetniające pomagają chronić silnik przed korozją pod wpływem kwasów powstających w procesie spalania paliwa.
Ochrona przed osadami – utrzymuje wnętrze silnika w czystości, co przedłuża jego żywotność i zapewnia uzyskiwanie optymalnych osiągów;
Ochrona przed zużyciem mechanicznym – zapobiega kontaktowi metalowych ruchomych części silnika, co przedłuża jego żywotność.
Olej Shell Rimula R6 M to idealny wybór dla menadżerów flot, którzy pragną obniżyć koszty eksploatacji, zapewniając jedno rozwiązanie w dziedzinie smarowania dla wielu marek pojazdów i rodzajów silników, w tym silników spełniających normy Euro II, Euro III i niektórych silników spełniających normę Euro IV. W porównaniu z konwencjonalnymi olejami SAE 15W-40 może on także zapewnić poprawę wydajności paliwowej.
Olej Shell Rimula R6 M zapewnia doskonałą ochronę przed korozją, osadami i zużyciem, dłuższe okresy między wymianą oleju oraz posiada aprobaty wiodących producentów silników.
Zastosowanie technologii syntetycznego oleju bazowego w połączeniu ze specjalną technologią dodatków zapewnia większą skuteczność kluczowych składników dodatkowych oleju. Atutem oleju Shell Rimula R6 M jest właśnie skuteczniejsza aktywacja dodatków, co przekłada się na wyższą skuteczność oleju silnikowego. Testy laboratoryjne wykazały nawet o 30% większą efektywność pod względem zapobiegania utlenianiu i znacznie wyższą odporność na gęstnienie powodowane przez sadzę.
Dlaczego warto zastosować olej Shell Rimula R6 M?
– Olej Shell Rimula R6 M jest zalecany do stosowania w pojazdach drogowych a szczególnie nadaje się do szerokiej gamy pojazdów ciężarowych i transportowych z nowoczesnymi silnikami niskoemisyjnymi marki Mercedes-Benz i MAN.
– Olej Shell Rimula R6 M spełnia lub przekracza wymogi dot. skuteczności innych europejskich producentów takich jak Volvo, Renault, DAF, Scania i Iveco oraz Cummins, Mack oraz wielu japońskich producentów silników. Olej nie jest zalecany do silników marki Caterpillar.
– Aby zapewnić ochronę i optymalne osiągi najnowszych silników niskoemisyjnych, szczególnie silników Diesla (DFP) wyposażonych w filtry cząstek stałych zalecamy użycie naszych zaawansowanych produktów niskoemisyjnych Shell Rimula R6 LM lub LME.
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.